EsilehtArhiiv500 kuulsamat kaubamärki

500 kuulsamat kaubamärki

Tory Czartowski

 Mida ühist on NOKIAl ja nugisel ning potentsiravimil Viagra ja Niagara joal? Miks on olemas kaks BUDWEISERi õlut? Miks Henkel ei saa oma pesuvahendeid Suurbritannias ja Prantsusmaal müüa PERSILi kaubamärgi all? Mis pistmist on SMARTIES’idel ja M & M-il Hispaania kodusõjaga? Miks ESSO on Ameerikas EXXON?
Selles teatmeteoses on lood maailma kõige tuntumatest ja edukamatest kaubamärkidest alates esimeste eraettevõtete tekkimisest 18. sajandi lõpus. Teie ette on toodud üle 500 kaubamärgi Adidasest Yamahani koos nende asutajate, geograafilise päritolu, nime tähenduse, arengulooga aastakümnete vältel ning nendega seotud leiutiste ja uuendustega. Raamatus on ka kõnealuste firmade logod.

Arvustus Eesti Ekspressis