EsilehtArhiivKultuuritõkestus

Kultuuritõkestus

Kalle Lasn

 Ameerika ei ole enam pelgalt riik, temast on saanud bränd. Ta on imidž, mida „müüakse” nii USA kodanikele kui ka tarbijatele üle terve maailma. Ameerika brändi seostatakse selliste märksõnadega nagu „demokraatia”, „võimalused” ja „vabadus”, kuid tänapäeval loovad kultuuri pigem suurfirmad, mitte rahvas. Kalle Lasn tahab selle vastu midagi ette võtta ja üks viis on “kultuuritõkestamine” – see tähendab inimestele suurfirmade äri tagamaade tutvustamist, miljoniliste eelarvetega reklaamikampaaniate naeruvääristamist ja võimalust vähemalt korraks väljuda tarbimishulluse nõiaringist.
Kalle Lasn sündis 1942. aastal Tallinnas, põgenes sõja ajal vanematega Saksamaale ja sealt edasi Austraaliasse, kus lõpetas ülikooli rakendusliku matemaatika erialal.


Arvustus Arkaadias


Artikkel SL Õhtulehes


Arvustus Sirbis